دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1400 - 01:35

لالیگا|هدیه ویژه اتلتیکو به بارسا/شاگردان سیمئونه بد موقعی باختند

صدرنشین لالیگا با شکست مقابل بیلبائو هدیه بزرگی به بارسا اهدا کرد.
کد خبر : 577374
اتلتیکو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی‌وسوم لالیگا تیم‌های اتلتیکو بیلبائو و اتلتیکو مادرید به مصاف هم رفتند که جدال آنها با برتری دو بر یک بیلبائو به اتمام رسید.


آلخاندرو رمیرو در دقیقه 8 گل نخست بازی را برای باسکی‌ها به ثمر رساند. پس از آن استفان ساویچ در دقیقه 77 کار را برای اتلتیکومادرید به تساوی کشاند، اما چهار دقیقه به پایان بازی، اینیگو مارتینس گل برتری بیلبائو را به ثمر رساند.


اتلتیکو با این شکست ۷۳ امتیازی ماند و چنانچه بارسا بازی عقب افتاده خود را ببرد ۷۴ امتیازی شده و در صدر جدول لالیگا قرار خواهد گرفت.


امشب همچنین در ادامه بازی‌های هفته سی‌وسوم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا، دو دیگر بازی برگزار شد که در آنها تیم‌های سلتاویگو و سویا به ترتیب مقابل تیم‌های اوساسونا و گرانادا به برتری دست پیدا کردند.


تیم سویا در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان موفق شد گرانادا را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. ایوان راکیتیچ در دقیقه 16 از روی نقطه پنالتی و لوکاس اوکامپوس در دقیقه 53 برای سویا گلزنی کردند و روبرتو سولدادو در دقیقه از روی نقطه پنالتی تنها گل گرانادا را زد.


با این نتیجه سویا با 70 امتیاز جایگاهش را در رده چهارم جدول تثبیت کرد و در صورت توقف سوسیه‌داد 50 امتیازی در بازی فردا شب در خانه ایبار، از کسب سهمیه لیگ قهرمانان مطمئن خواهد شد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته